fredag 3 juni 2011

Lagfest och Jobb

Hej!


Har kommit hem efter en lång arbetsdag, 735 (890 med städjobbet) kronor rikare är jag också! =D

Vaknade 06.30, började 7 och slutade 15.45, sen städade jag under maskinen som jag alltid gör 1 gång i veckan. Så nu är jag extremt röd om armarna och har en väldigt fin t-shirt/ shorts bränna! Det var så jävla varmt att jobba! Förutom att solen steker och man står i solen så har man ett väldigt fysiskt ansträngande jobb. Så jag drack säkert flera liter idag !

Kom hem 1 inatt från Jennifer på lagfest! Vi åt pizza, såg på film, snackade, såg på bilder m.m. Det var sjukt trevligt! Man kan inte annat än älska Dalarp!


Film!

Mys på kvällen :)

Dalby runt !

pallkragar :)

Ser ut såhär om man vecklar ut dem...


Och efteråt så blir man väldigt smutsig!


Nu ska jag snart till Kajsa och grilla !


/ Flicha








Inga kommentarer: