tisdag 7 juni 2011

Snart Sverige- Finland!

Hallå ja!

It´s a beautiful day today, isn´t it ?!?

Vädret är underbart i alla fall! Skola som vanligt idag (egentligen gjorde vi bara massor av onödigt skit) 
Slutade 15.15, för de fick inte släppa oss tidigare än vanligt, buuh!
Jaja, efter skolan så stack jag, Emma, Kajsa och Li till häckebergasjön och solade/badade. Och hade picknik, mycket mysigt!

Annars  så har det väl inte hänt sådär mycket... Jag har börjat packa inför lördag då vi ska till Eastbourne!
 Tänk att om 4 dagar sitter vi i Eastbourne efter ett års drömmande !

Nu till något sämre, nämligen att det är idrottsdag imorgon (vilket brukar vara bra) om man kan vara med ja...
Nu har jag min jä*la fot, så triatonet kan jag ju helt glömma. Kanske ska stå i mål på fotbollen , if I get some luck!

Men nu ska jag se Sverige- Finland i Em- kval. (Fotboll för er som inte är insatta)

Mina skor som jag köpte i Köpenhamn !

Havet igår.

Min shoothie som jag åt precis, mums :)


/ Flicha


Inga kommentarer: