söndag 24 juli 2011

Bloggbrist.

Hej!

Förlåt för att jag uppdaterar dåligt, I know. Har inte riktigt haft tid eller orkat heller för den delen. 
Igår packade jag upp och så, på eftermiddagen så träffade jag Kajsa, vi bakade , och sen kom Emma. Då stack vi till Li. Jag & Emma sov hos Li inatt. Trevligt värre var det!

Idag så stack jag och Li in till Entré. Där köpte jag ett par skor, snygga jeans, vit BH, present till Emma!
Träffade även Caroline på Entré :)
Efter det så åkte jag med Li till hennes kusiner på släktkalas. Där åt vi typ, sen kollade vi på Andrés bilder (hennes kusin) när han och hans flickvän hade varit i sydamerika i 4 månader på trip. 

Nu har jag kommit hem, tror att jag ska se 7an av Harry potter del 1. Imorgon och resten av nästa vecka ska jag jobba också...

söta Liii.

/ Flicha



Inga kommentarer: