måndag 11 juli 2011

Konfirmationen av Emma

Hejsan!

Nu har jag konfirmeras. Jag kan inte påstå att jag känner någon större förändring precis?
Har liksom inte haft någon hjälp när jag inte visste vilken pasta jag skulle välja idag. Kyckling ? Eller lax?

GUD HJÄLP MIG

Men nej, ingenting! Besviken!

Dagen har förövrigt varit underbar! Konfirmationen gick super! Festen efteråt var också trevlig. Jag hade bakat kladdkake muffins som blev ypperligt goda!
Receptet?
Leilas goda kladdkakemuffins!


I konfirmations present har jag fått(blandannat)

*EU-moped.
*Mopedkörkort
*Ett Thomas Sabo Halsband med berlock.
* Pengar
*Vackra smycken (örhängen m.m)
* En vacker spargris! (gulligt)
* Ett antikt handgjort jesukristus kors, från min gammelmormor , Astrid (som jag förövrigt är döpt efter)
* En massa blommor
Fyller år på tisdag, så detta var sammanhängande med min 15 årsdag!


man ser ett skymt av mitt halsband! Ni kommer få se allt om en vecka, då jag kommer hem från HULTSFREEEEEEED!


//Ems

Inga kommentarer: