onsdag 6 juli 2011

Mycket saker händer...

Hej!

Just nu sitter jag hos mormor och morfar i Malmö och skriver, yey :)

Lääängesedan jag bloggade, jag vet...
Min iphone la av i måndags, och min dator har typ damp, så jag har inte kunnat blogga.
Men igår och i måndags så sommarjobbade jag på lådan. Vilket betyder att jag har ca 1100 mer pengar nu än vad jag hade innan!
Igår så åkte jag och Emma till Malmö, vi skulle på återträff med Caroline, Linda, Anton, Julia, Linnea, Angelica och jag & Emma. Robin, Lina och André kunde inte komma... Men det blev en väldigt rolig och trevlig kväll! Det slutade dock med att jag stack till mormor och morfar kl 01,  och sov på deras soffa. Väldigt praktiskt att de bor så nära i Malmö !

Idag vet jag inte vad jag ska göra, träning ikväll blir det iaf. Kanske en runda på stan med ? 

Btw. Vi hade Bip test på träningen i måndags, (man ska springa fram och tillbaka på en viss tid, hinner man inte till ett ställe innan pipet så är man ute) Jag trodde inte alls att det skulle gå bra, jag har ju inte spelat fotboll på 3 veckor ?!? Men helt plötsligt så var jag den enda som var kvar på "banan" ?!?






/ Flicha

Inga kommentarer: