fredag 22 juli 2011

Hittepå lek.

Man kanske  inte borde skriva om vad man tycker om olika saker på en blogg. Hur mycket jag än hade velat berätta en massa hemligheter om mig sjäv, analysera dessa för mig själv för att få ut allt hade inte det riktigt varit det bästa.  Detta tycker jag är extremt syn, för jag hade haft massvis med saker att blogga om i fall det hade varit så.  Nu kan jag inte direkt snacka om vad jag känner och tycker om vissa saker. Visst, trevliga saker ingen bryr sig om blir väl bra. Ganska perfekt faktiskt.

 Jag ska förövrigt försöka skriva en låt. Jag har börjat en aning, men det går inte så bra faktiskt. Förövrigt ska jag hitta en bra sångpedagog (någon som vet någon bra eller är en själv?) och anmäla mig till fortsättning till baslektioner.  Förövrigt, förövrigt,förövrigt. Ja, mer har jag inte att säga. Caroline gick för en halvtimme sedan och vi hade väldigt roligt.

ÄLSKAR DIG CAROLINE.

mobbad bild från england.

//Ems

Inga kommentarer: