torsdag 7 juli 2011

Mycket på gång. Jag hade inget på gång.

HEJJHEJEHJEHJEHJEJHEJHEJHJEHJEHJ. Jag orkar inte blogga. Men är snäll och gör det ändå. Det är mycket som händer nu, helt plötsligt! Jag har haft det lungt och gjort ingenting i två dagar, och NU börjar det hända grejer.


I morgon, ska jag ta buss och tåg till Helsingborg och träffa älskade Robin! Träffade honom senast för en vecka sedan.  Han kunde inte komma i tisdags (som förövrigt var redigt rolig!) så därför ska jag träffa honom i morgon istället! Vi ska strosa runt på stan och såna underbara grejer!

På Lördag skulle jag egentligen till Falsterbo, eftersom jag inte varit där i år... Jag skulle på VIP middag, och se på en hopptävling där, men jag tror jag inte hinner. Istället blir det väl att baka och komma till Lindas konfis och konfisfest!

På Söndag ska jag själv konfirmeras. Jag konfirmeras klockan 11 i Kävlinge Kyrka.  Jag har min klänning köpt sedan i Fredags då jag och Felicia var i Danmark.
En dålig bild, men min klänning.
På måndag tar jag tåget till Småland med Lisen klockan 11. Där ska vi träffa Kajsa och bo i hennes sommarstuga!

På tisdagen FYLLER JAG ÅR!

På onsdag chilledillar vi.

Sedan börjar nog HULTSFRED på Fredagen tror jag! PEPPA!




//Ems

Inga kommentarer: