onsdag 6 juli 2011

Ny mobil & Fotboll!

SVERIGE VANN PRECIS ÖVER USA MED 2-1 !
Vilket betyder att de vann gruppen och slipper möta Brasilien i kvarts-final !
Innan idag så lämnade vi in min mobil på lagning, som hade slutat att fungera. De sa att de skulle kolla på den tills kl 4. Så vi köpte stack till Lund och köpte massa mat till konfirmationen, Omg asså...!
Sen stack vi hem, åt, solade. Och nu har jag värsta fula shortsbrännan efter att ha "solat" mellan 15.20-16, helt sjukt...
Sen stack vi till Malmö och skulle hämta mobilen, men de kunde inte fixa min gamla, så jag fick en helt ny iphone  4, coooooooolt!

Sen hade jag träning. Vi sprang först 3 km, sen målvaktsträning, och sen spel, sen var det roliga över...




Imorgon så sticker vi till Åhus, för att bla. kolla när Anton spelar beach soccer, och sen ska vi antagligen gå runt och kolla i den mysiga  "stan" också. Sen blir det träning senare på kvällen!


/ Flicha

Inga kommentarer: