lördag 9 juli 2011

Konfirmation imorgon.

Hej!

Har haft saker att göra hela tiden nu, så jag har inte ens hunnit med att blogga!
Igår så jobbade jag från 7-17.15. Först med pallkragar och sen städade jag under maskinen som vanligt när alla andra hade slutat. Efter det så cyklade jag hem, fixade med ogräs, duschade. Sen stack jag till Julia på lagfest, väldigt mysigt var det. Vi åt extremt god mat & efterätt. Sen gjorde vi "frågesporter" och sen snackade vi väldigt mycket. Kom hem vid 1, halv 2, sen lade jag mig.
Imorse/förmiddags hjälpte jag till med fixandet inför konfirmationsfesten. Vi bakade hallonpannacottapajer, fixade med marinad och kyckling, satte upp tältet och satte in bord + stolar. Sen så tog jag buss/ tåg till Kävlinge för att gå på grupp 3:s konfirmation. Efter konfirmationen så var jag på underbara Lindas konfirmationsfest. Mycket trevligt med mycket god mat!:)
Nu har jag precis duschat och nu ser jag på Japan- hemmalaget Tyskland vm, 1 minut kvar, Japan leder med 1-0. Matchen slutade 1-0 till Japan. Tyskland som var hemmalag åkte redan ut, lite snopet för alla tyskarna, men Japan var sjukt grymma!

Imorgon blir det att gå upp tidigt, åker hemifrån 8.45!

/Flicha

Inga kommentarer: