söndag 10 juli 2011

Konfirmerad!




Nu är jag konfirmerad !

Gästerna har nyss gått, eller ja, en familj är kvar. 
Dagen började tidigt med att fixa sig, sen stack vi till kyrkan och övade inför konfirmationen. Konfirmationsgudstjänsten började kl 11. Den blev faktiskt väldigt lyckad! Jag och Emma sjöng solo också till we are world verserna, och jag tyckte att det gick bra ! :)
Efter det ställde vi oss där ute, och alla tog kort och så. Sen stack vi typ hem, tillsammans med hela släkten. Det kom typ lite mer än 30 tror jag. Där åt vi god mat, sen var det tipsrunda om mig, som mamma och pappa hade fixat, vilket jag inte hade någon aning om..! Knappt jag kunde alla svaren, hehe :)
Sen åt vi efterätt, sjukt god banankaka och hallonpannacotta.
Presenter har jag också fått!
  • Soda stream med smaker!
  • en fin mixer 
  • ett 18 karats guld halsband med ett kors som man kan ta på.
  • silver armband och örhängen.
  • Ittala muggar & Ittala  vinglas
  • season glas
  • mycket blommor
  • örhängen med en vit pärla på.
  • smyckeshängare och en modelldocka
  • En shoppingweekend = kläder.
  • En klocka.
  • godis
  • lite annat smått och gott!
Imorgon sticker jag, mamma och Erik till  Öland i en vecka ! :)


/ Flicha

Inga kommentarer: