söndag 31 juli 2011

Klockan är lite över elva, och jag ska börja jobba kl 7 imorgon, så jag borde egentligen sova nu...
Iaf, idag så var först jag, Johanna och Jimmy och shoppde konfirmations presenter till mig i efterskott. Det blev 3 trosor och en BH från twilfit, och en korthållare (plånbok för kort och så ) den var ljusrosa med ett rosa bandet märke, man sponsrade rosa bandet mer 10 kronor om man köpte den.
Sen hämtade familjen mig, och vi åkte till ett mysigt café utanför Klågerup. De hade kakbuffé, fast jag tog en kalkonsmacka. Smakade dock av Eriks kakor och de var underbart goda. Man fick ta hur mycket kakor och dricka man ville för bara 65 kronor!
Man satt ute på en stor bakgård vid en damm, där det gick ankor och sånt lösa. Mysigt värre. Sen åkte vi till en sjö i närheten där det fanns bryggor och sånt som man kunde hoppa från.
Det bästa av allt är att detta är på cykelavstånd (12km) trots att vi körde dit idag.
Underbart väder idag , gillas!

/Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dam att stå ute bland en massa ankor ;)
anonyma Marran

Emma och Felicia sa...

Haha, först förstod jag inte vad du menade. Sen löste kg texten och såg att jag hade skrivit dam istället för damm :P