måndag 1 augusti 2011

Jobb och fotboll.

Tja!

Ska snart sova, känner att jag behöver det så att jag orkar att gå upp imorgon. Vilket min hjärna inte ville imorse. Alarmet ringde halv sju, och jag blev väldigt glad och tänkte "Gud vad skönt att det är helg så att jag slipper gå upp nu" så yrvaken som jag var. Så jag stängde av alarmet och sov vidare. Kvart i sju kom pappa och sa att jag började om en kvart. Så jag flög upp ur sängen. Och på 5 minuter så hade jag tagit på mig kläder , fixat mig, brett mackor till frokusten, och satt mig i bilen. Jag är bara så grym!
Jobbade tills kvart i fyra. Sen har jag haft träning ikväll inför Eskilscupen i helgen. 94-97 (bara 2 94or får vara med för att vi ska spela i en 95 grupp) har slagits ihop. Så vi spelade mest , för att komma igång som ett lag. Match imorgon i Ängelholm , samilng halv 5, och är hemma vid typ halv 11 kanske. Innan dess jobb, lång dag...

Bra väder idag med !:)
/Flicha

Inga kommentarer: