måndag 22 augusti 2011

Mannen, jag svär.

Hej, klockan är halv ett, jag kom precis hem från Malmö festivalen och om det inte hade varit skola i morgon hade jag skrivit livet leker som jag brukar. Men jag tycker det leker bra ändå så. Malmöfestivalen idag har innehållit skate, polare, Daniel Adams- Ray och Veronica Maggio. Jag stod inte långt fram på maggio, så jag fick inte uppleva lika mycket som Felicia.


Innan idag gick jag upp tidigt och drog ensam till stallet. Underbart att vara själv i stallet. Och att det var 25 grader gör det inte sämre.
Santos.




Vilket väder det är nu, är en helt annan historia. Det regnar, så jag är blöt, ska sova för jag ska upp klockan sju i morgon. Hoppas alla får en bra första skoldag.



Ville bara påpeka att denna sommaren, alltså sommaren 2011, varit den bästa sommaren i mitt liv.
Jag har fått enormt många nya vänner, går inte att räkna, mannen, jag svär!!! Jag har bott i england i tre veckor, VAD SLÅR DET?? Jag har varit på festival med mina bästa kompisar, sett de flesta av mina favoritband i verkligheten. Jag har varit i Frankrike, och fått uppleva ännu mer utlandskänsla med 32 grader.

tack alla som gjort min sommar den bästa av alla mina 15.
//Ems

Inga kommentarer: