onsdag 31 augusti 2011

Vill bli frisk!

Hej!

Har inte haft dator innan idag för att kunna blogga.

Just nu kollar jag på true tanent. Det är artister som uppträder, och 3 publik jurrys som röstar. En publik där det bara är ungdomar, en där det är medelålders, och en där det är pensionärer. Fast de sitter med ryggen till hela tiden, tills det väljer att rösta ja- om det röstar ja.
Jag hatar verkligen hur pensionärerna röstar! Om det kommer någon som har underbart skitbra röst (hyfsat ung ) men sjunger någon ny låt som inte pensionärerna gillar, så röstar det nej. Men om det kommer någon ( medelålders ) som sjunger en gammal låt, fast inte sjunger så bra. Så röstar pensionärerna ja till dem!



Idag så har jag iaf varit i skolan. Efter det så stack jag, Kajsa, Emma, Li och Alberte till erikshjälpen. Sen gick jag, Kajsa och Li hem till Kajsa.
Annars har det inte hänt så mycket. Jag har gått ner och kollat på vår fotbollsträning här i Genarp. Får inte spela fotboll ju för att jag är förkyld. Det är så sjukt jobbigt att ara förkyld så att det inte är sant. Orkar inte mer! Det hade varit så mycket enklare om man bara hade kunnat klicka på en "bli frisk" och bli frisk.




/ Flicha

Inga kommentarer: