onsdag 17 augusti 2011

Malmö all day, Genarp all night.

Hej!

Idag gick jag upp vid 9, tog bussen till Malmö klockan 10. Där kollade jag bl.a upp födelsedagspresent till mig, som jag ska få av mormor och morfar på Servera.
Efter det så gick jag på massage, väldigt skönt! Gjorde lite ont i bland, men meningen är ju att det ska hjälpa så^^
Sen åt jag, mormor och morfar på en ute- servering (Casa Mia) Väldigt god pasta åt jag. Efter det köpte jag displayskydd och 3 olika skal till min Iphone. Displayskyddet har typ delat sig på mitten, och när man ska försöka sätta på den så blir det 1000 luftbubblor, fastän jag försökte i över en timme!
Sen följde jag med pappa och Erik och sprang :)
Nu ikväll så har jag träffat mycket folk. T.ex. Emma, Kajsa, Li, Anna och Ellinor ( + massa killar)

Ett skal till Iphonen


Skor som jag hade tänkt köpa, från Din Sko.


/ Flicha