onsdag 10 augusti 2011

allot of shit goiiiiin ooooon

Låt se, egentligen skulle jag bloggat för längesedan. Men gör det nu istället.
Först och främst har jag kollat på filmen Paranormal Activity 2. Det började med två rädda och spända Kajsa och Emma i soffan, men slutade med 4 skrattande Emma, Kajsa, Tor och Tim. Filmen är säkert äcklig när man ser den själv, men med vänner är det inte läskigt.

Igår tog Mamma, Jag och Ida bilen till Helsingborg. Vi skulle till ett tropikarium. Och så blev det. Vi såg Hajar, Krokodiler, apor, tarantelor, ormar, leguaner, sniglar, grodor, marsvin, surikater, ja, alla sorters djur!
Rekommderar verkligen detta stället!
http://www.tropikariet.com/go/sv/

Efter det åkte jag och Kajsa till stallet, hästarna och vi hade det mysigt där några timmar. Älskar stallet som mest när det är så!

Min mobil har desvärre kraschat, så nu vet jag inte vad jag ska göra. (därav bildbrist)

puss Emma.

Inga kommentarer: