onsdag 24 augusti 2011

Skola och fotboll!

Tjaa

Nya fotbollsskor.
Har precis kommit hem från träningen  I Genarp  ! Innan dess hade jag målvaktsträning i Dalby. Så nu är jag fit hehe nejmen fotball is Nice.


Hittade en bild på Iraner när de spelar fotboll när jag sökte på Women fotball. Det ser lite jobbigt ut med alla kläder de har på sig...

Hehe, iaf. Imorgon har vi sovmorgon till halv 10, sjukt najs! 
Skolan idag var också helt okej, började med slöjd. Vi ska typ göra ett test, vilket går ut på att vi har två lektioner att göra en kudde, jag ska göra en kudde med lappteknik. Haha, det kommer inte sluta bra...Elloor ?

Efter skolan stack jag, Kajsa, Li och Emma till Erikshjälpen och fikade, och kollade på kläder. Upptäckte idag att det knappt är folk från Genarp på Erikshjälpen, folk kommer från Lund, och andra byar i närheten. Ändå coolt :)


Imorgon blir det skola, fotbollslaget, och sen Malmöfestivalen!

/ Flicha

Inga kommentarer: