måndag 29 augusti 2011

Förkyld...

Hej!

Just nu är det faktiskt lite synd om mig, fast egentligen inte alls. Men ändå. Jag märkte igårkväll att mina öron, näsa & hals började bli lite förkylda. Eller vad man säger, så jag frossade C-vitamin och sånt. Men inte hjälpte det.
Vaknade imorse förkyld. Vilket bara har blivit värre och värre under dagen. Skolsystern var inte där heller, så ingen huvudvärkstablett kunde jag få...
Så nu har jag bara legat och kollat på tv. Skulle egentligen träna ikväll, men det går ju inte :/



Typ allt, förutom feber.

Men ibland kan det vara ganska skönt med en ledig kväll,  bara kolla på tv och chilla. Känns som om jag har alldeles för lite av det. Det är nog bra för min kropp att ta det lugnt. Vet inte hur länge sedan jag gjorde det sist, hehe...

Men hoppas att det blir bättre snart, för det måste det! 
Någon har möjligtvis inget tips på något bra att äta/dricka för att känna sig bättre ? :)


/ Flicha

Inga kommentarer: