söndag 28 augusti 2011

Jobb, Springa, klippa Molly, och Jonathan.

Sovmorgon är väldigt skönt, och det är väldigt skönt att njuta av det också, faktiskt. 
Inte för att jag sov tills längre än till halv 10. Men känslan över att inte behöva göra någonting direkt när man vaknar.

Men iaf, klockan 11 gick jag ner till ekevallen med Molly och kollade jag när Erik spelade fotboll, det blev 1-1.

Min coola tröja, där det står GIRLS KICK IT BETTER! Which is true, Isn't it ?!?

Sen jobbade jag, as usual. Och efter det sprang jag.

Hem och duscha. Efter det iväg till Jonathan och Sandra, Jonathan (farbror) fyllde 21! Han hade fått i present av många i släkten ( inklusive oss) att hoppa fallskärm, vilket han gjorde i fredags. Verkar vara riktigt coolt, men läskigt. Men han rekommenderade det iaf :)

Nu har jag precis klippt Molly.

Hår som jag klippte av Molly ! :)






Imorgon är det skola igen, yeey.
Men först så ska jag lnuta av den sista kvällen på helgen
/ Flicha

Inga kommentarer: