måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen idag.

Hej!

Just nu är jag väldigt trött. Kan ha med att göra att vi kom hem halv 1 med bussen igår från Malmöfestivalen, och att jag skulle upp kl 7 för att börja skolan.
Men det var helt klart värt det. Först gick vi runt och kollade lite, och käkade. Jag älskar Malmöfestivals mat.
Vid halv 8 så kollade vi på skateboard tävling. Världens bästa åkare gjorde trix på en väldigt stor ramp ( 2 stora ramper)
Sen kollade vi på Daniel Adams Ray, han var bra. Han slutade 21, och Verinica Maggio började 22, så jag och Anna stannade kvar i publik- havet, så att vi skulle få bra platser. Vilket vi också fick!
Hon var riktigt riktigt bra. Bland det bästa jag har sett. Kan bero på att hon inte bara har 1-3 kända låtar ( eller låtar som jag känner till ) Utan man kände nästan igen alla, och därför blev det aldrig lame. 



Helt röd som en gris blev jag också efter först loppisen i stekande sol mellan 9-14, och sen malmöfestivalen, utan solkräm..!



Idag bärjade skolan. Först gick vi igenom allt som var nytt och så. Sen fick vi schemat. Väldigt bra faktiskt: Måndag 8.10- 15.25 Tisdag: 8.10- 14.00 Onsdag: 8.10- 14.20 Torsdag: 9.30- 15.25 Fredag 8.10-13.15
Fredagen är helt klart bäst.
Annars var vi i idrottshallen hela dagen, och vi ägde parallell klassen på brännboll, hihi.

Ikväll blir det träning !

/ Flicha

1 kommentar:

Nybilder sa...

Hej!
Kul att du gillar våra bilder. Nu har vi även en facebooksida, http://www.facebook.com/pages/Nybilder/102620339823023

Mvh Nybilder.se