tisdag 16 augusti 2011

Malmö- Milan, Malmö & ny iphone igen...

Hej!

Vaknade hos Li i morse. Jag och Kajsa hade sovit där sen dagen innan. Kvällen innan så kollade jag på Malmö FF- Milan. Först var det Förätt- huvudrätt- efterätt, vilket var underbart gott. Sen började matchen!
Väldigt coolt att se alla spelare på riktigt, och även fast att jag har sett Zlatan några gånger innan, så var det kul att se honom spela igen! Något som också var kul var att Malmö FF hade ett väldigt ungt lag, jag tror att 2 st var 93:or, och en kille var 94:a. Sjukt unga, och grymma! Matchen slutade 2-2 ( Milan gjorde mål i de sista minuterna, och sen vann Milan med 3.2 på straffar .




Klockan 12 idag tog jag bussen till Malmö. Skulle först laga min Iphone som hade problem, men jag sprang runt i Malmö en timme innan jag hittade stället. ( Samma ställe som jag lämnade in den förra gången)
Efter det gick jag till Mormor och Morfar, vi skulle laga mormors underbart goda jästa Pannkakor, och jag skulle lära mig hur man gjorde. Sen kom Anton, Oscar (kusin) Mona (moster) och åt.
Sen skulle jag hämta min mobil igen, men den gick inte att fixa, så jag fick en helt ny iphone 4 igen!
Ikväll har jag tränat, sen var jag med Li, Kajsa och Emma. Vi kollade på film och chillade!

Imorgon ska jag på massage i Malmö!

/ Flicha

Inga kommentarer: