fredag 26 augusti 2011

Hihi, Flicha- vinnare av Genarpsmaran detta året med!

Fin pokal, men nu även min pokal!



Har precis försökt sova lite, i hopp om att få kraft till matchen senare idag. Det gick inte så bra...
En sak som gick mycket bättre var Genarpsmaran ( nej, det är inte lika långt som ett marathon) Den är 5.62 km. Var taggad till 1000 när jag började. Låg först av tjejerna. Efter ett tag kände jag, fan vad jobbigt detta är. För det var det verkligen. Men trots det gav jag inte upp. Jag fortsatte. Om det var något jag skulle göra  (i idrottsväg) innan jag slutade Genarpsskolan. Så var det att vinna Matathon, en sista gång. 
Så jag sprang och sprang och sprang, ända tills jag kom till mål. Och jo, jag vann! ( Av tjejerna) Med en tid på 25,36.
Kom 3.a av alla som tävlade. 2 killar kom före. Känns så sjukt skönt i efterhand.

Jag och Emma innan loppet.


Igår såg vi Rix Fm Festival med Julia, André, Angelica, Elin och Emma. Där spelade bla. Chris Medina spelade! Tove Styrke, Sunrise Avenue, Jay Smith, Danny m.f.



Ikväll blir det som sagt match mot Lb07. Just nu är jag helt slut, men nej! Vi ska verkligen vinna, så nu ska jag vakna till liv hade jag tänkt. Men palla liksom, harh recis sprungit slut på mig, hehe...


/ Flicha






Inga kommentarer: