onsdag 3 augusti 2011

Snart Malmö- Rangers!

Hej!

Har inte hunnit blogga förrän nu. Igår så jobbade jag hela dagen, sen kl halv 5 så hade vi samling till match. Vi hade match i Ängelholm som började kl 7. Det tar mer än en timme till Ängelholm, segt...
Men ändå, vi spelade 3x30 istället för 2x45 . Halvlekar alltså. Matchen slutade 3-3. Men jag tyckte ändå att vi var bra, för att precis satts ihop till ett lag iaf :)

Idag så har jag jobbat också. Väldigt långa sega arbetsdagar är det- Men jag blir RIK!
Nu ikväll så har vi bakat muffins, mums! Anton och pappa är och kollar på Malmö FF- Rangers. Campions leugue kval. Jag och mamma har köpt matchen via sydsvenskan. Tror det kostade 139 kr, men lätt värt det (iaf så länge man inte själv betalar^^)

Jobb imorgon med, sen träning !

En bild på Indra, tog den när jag var ute och gick med henne i söndags förmiddag hos Johanna :)

Cafeét som vi var på i helgen. Man satt vid den dammen och åt.

Molly hade väldigt brott ut när vi skulle äta på lådan. Jag, mamma och pappa brukar äta ute. Sen när hon kom ut och kände värmen så gick hon direkt och lade sig . Slö hund!


/ Flicia

1 kommentar:

Anonym sa...

ser mysigt ut på cafeét!Jag kollade också MFF på webben. Spännande!
Marran