onsdag 13 juli 2011

Öland dag 3.

-Hallå ! :)

Idag har varit en ganska chill dag. Vaknade vid lite över 10, och åt frukost i solen. Firade även att Molly fyllde 3.  Men så smart som hon är blev hon rädd för hennes present (en boll som man ska rulla på, och då ramlar godis ut ur ett hål) Jaja, hon är glad ändå!




Efter frukosten så stack jag ut och sprang så cool som jag är ! 
Sen åkte vi till Kalmar, där besökte vi --->



Kalmar slott. Ett väldigt enormt slott, som nuförtiden är som ett museum som man går runt och kollar i. Det var faktiskt väldigt intressant. Kungafamiljen bodde där  någon gång på 1500- talet. Sjukt fint och coolt var det iaf! 


Speciellt om man själv får testa på hur det är att vara Kung...





Eller om man får leka med kanoner...


Sen så gick vi till stan/ shoppingcenter, där åt vi, och sen shoppade vi. Jag köpte ett mobilskal och plast till  skärmen till min kära iphone, för det var hon värld. Sen köpte jag en t-shirt och ett linne. Men även ....

En klocka!

Sen kom vi hem, då blev Erik helt trött...
Så han lade sig i gungmattan, som vi förövrigt satte upp i förmiddags.

Nu ikväll så har jag kollat på Semi- fimal i fotbollsvm. Sverige- Japan. Efter 10 minuter så gjorde Sverige 1-0
Men tyvärr så slutade matchen 3-1 till Japan...

/ Flicha







Inga kommentarer: