fredag 1 juli 2011

Hemma från Eastbourne.

Hej!


Nu är vi hemkomna från världens underbaraste konfirmations/språkresa i Eastbourne - 2011 !

Sorgligt... Men det känns samtidigt skönt att vara hemma nu också. Eget rum, stort hus, bra mat och mycket mer. Samtidigt kommer jag sakna allt i England, kompisarna, eastbourne, ja allt...

Vi gick upp 04.00, tog tåget kl 05. Planet lyfte 07.45, och var på Kastrup 10.45 svensk tid. Då blev vi hämtade av Emmas pappa som körde oss till stan. Där gick vi runt tills klockan 5, då vi åkte hem.
Nu ikväll har jag packat upp och sen bara chillat. Min kroppp är helt förstörd typ, min hals gör ont, har svårt att prata/svälja.  Ush ja,jag behöver verkligen vila känner jag!

Nu får ni se bilder !







Dop ute, de gick ut i vattnet, och tryckte ner hela kroppen i vattnet typ...

London!

paraden i London

Musikal!

Grupp 4 ( vår grupp) på Engelskan, eller ja, de flesta i grupp 4 ! :)

Big ben
Parken.

/ Flicha

Inga kommentarer: