måndag 18 juli 2011

Sitter är hemma igen efter en vecka utan internet. Facebook fick stå ensamt på min födelsedag så hade mycket att göra idag. Hej förresten, Emma heter jag!

Hultsfred var grymt, fetast och bäst. Några band som överraskade var :

* The Drums
* Black lips
* Hoffmaestro
* Chrystal Castles
* SMK (slagsmålsklubben)
* The tallest man on earth
*Hurts

Kolla gärna in dessa banden, sjukt bra allihopa!
Har lärt känna schyssta och söta folk på hultsfred också, tack för umgänget! ;-)
 Kom precis hem från stallet, Santos har tappat mycket muskler när jag har varit i England, och han var jättesmutsig om både man och svans så jag sköjlde av dem med både schampoo och balsam. Han hade blivit torr om mulen också så jag smörjde in med helosan.




Nu kom jag  precis ut ur duschen, nu ska jag käka och sedan dra til Malmö!

//Ems

Inga kommentarer: