torsdag 28 juli 2011

Ja, fullt upp nu igen.

Hej!

Bloggade inte igår... Men hade ganska stressig dag också!
Igår så jobbade jag först från sju till fyra. Efter det stack jag till Anna. Efter det så cyklade vi (familjen) ut till häckebergasjön, samma ställe som jag, Emma, Kajsa och Li  hade varit på i onsdags. Där åt vi och hade lite trevligt ! =D
Sen cyklade vi hem igen, och då träffade jag Li, Kajsa, Totte, Kim, Emma B och Emmi, trevligt...
Idag gick jag upp 6,30 som vanligt. Helt förstörd och trött. Jobbade ända tills kvart i fem. Sen har jag typ bakat. Och nu ska jag chilla framför O.C.

Har två bra nyheter!
  1. Jag ska se Milan mot Malmö FF den 14:de Augusti. Så jäkla coooooooolt!
  2. Desperate Housewives börjar igen. Säsong 8, den 25 Septemer!


Picknik vid häckebergasjön.



Bredvid en äng fullt av havreväxter  ( namn)


Mamma och Erik i sjön ;)


SKITVÄDER IDAG :(

/ Flicha



Mamma 

Inga kommentarer: