fredag 22 juli 2011

drunkna i sminkhavet som jag inte har.

Blev precis väldigt snopen när jag märkte att det ända smink som jag äger är
*En mascara som har nada kvar i sig. (från 2009, vet att jag bryter min egna regel om gammalt smink)
*En mascara jag fick av mamma ( nästa ny, men den suger.)
*En bra Lumene foundation
* Vit puder
*en jävla massa ögonskuggor från typ... 2003?

Jag måste köpa nytt av allt förutom foundationen. Men palla sminka sig egentligen, just nu sitter jag osminkad.

Men jo, palla sminka sig, för nu ser jag ut som ett fult, sött, fult, monster.

usch och pi.

Den mascara jag använder nu, Maybelline False lash effect, är inte den bästa. I bland funkar den bra, men ibland ser man för rolig ut. Det ända bra med den mascaran är att den är lätt att ta bort.
Vill inte lägga ner mycket pengar på en mascara, inte mer än hundra spänn, liksom.


/Ems

Inga kommentarer: