söndag 3 juli 2011

emma hos Carro.

Hej allihopa som jag inte vet namnet på.
Sitter i Carolines rum och Caroline envisas med att MAN MÅSTE VILA EN HALVTIMME EFTER MAN ÄTIT OM MAN SKA UT OCH SPRINGA! *viftar med pekfingret*

Därför tänkte jag blogga lite. Min familj, eller mamma och Ida ialla fall, är i Falsterbo. Falsterbo horse show is ON.
Jag har också beställt en hultsfred biljett nu. (WIHO?)
Egentligen var planerna för dagen att Caroline skulle sova hos mig idag precis som idag/igår(eller vad säger ma?) men hennes häst kom i mellan och förstörde planerna. Mina planer lite senare blir nog därför att dammsuga och packa upp. VISST ÄR JAG ROLIG?
Inan dess ska som sagt jag och Caroline ut och springa.
Vi får väl se hur det går med det. Vågar liksom inte lova något!



Jag återkommer, om ni har tur, senare idag.

/ems

Inga kommentarer: