måndag 23 april 2012

Alleways and pay phone calls



Sitter hemma och lyssnar på Home av Edwars shape & The magnetic zeros. Efter att ha hört den tusen miljarder gånger redan så har vi idag lärt oss denna låten i bandet. Därför får man lyssna på låten tusen miljarder fuckiojdnforenufrv gånger till för att verkligen få in allt i skallen också.
Urghhhh, jag har en sådan himla ångest just nu. Jag behöver plugga svenska, so och matematik. Och orkar verkligen inget dera.
I morgon så ska vi först efter skolan på möte i Lund klockan fyra, och sedan dra till Malmö Opera för att ser Carmen med klassen min minsann!  Den verkar.......... vet ingenting om den faktiskt. Bra va?
Förra gången jag såg en musikal( och min första gång) var i London med alla underbara england vänner. Saknar alla väldigt jättemycket. Men inte så farligt när man får träffa i alla fall Caroline regelbundet! (hör av er ni andra? Saknar er så det gör ont!)
Snart är det förresten valborg. Vad ska ni göra då? ;-))
//EMs



Inga kommentarer: