onsdag 25 april 2012

Långt inlägg för jag är kort kände jag.

Visst är det en underbar känsla när man går på gatan och luktar grillat och sedan märker att det kommer från ens egen trädgård?! (tjockismening) Jo, men det är faktiskt sant. Lukten av grillat är nästan godare än vad de egentligen smakar!
Själv så tar jag det ganska lungt. Just det. Glömde ju nämna att jag kom in på estetisk musik på spyken! Ligger 100 poäng över medel så känner mig ganska lugn faktiskt. Alla 96:ors snittbetyg var väldigt låga faktiskt, allihopa! Därför börjar man ju undra om man ska byta program..? ( -knäppa funderingar som inte kommer att komma någonstans) Nej, för det är ju faktiskt så att jag har bestämt mig och därmed basta. Efter nästan två hela års spekuleringar så har jag bestämt mig. PUNKT.

Igår var vi och såg Carmen med klassen på Malmö Opera. Kände att hela våran klass inte riktigt passade in i mängden av gamla, unga och välklädda par överallt! Men det var ändå en härlig upplevelse. Även ifall just operan blev lite lång tråkig!
Idag blev jag tvungen att simma i en bassäng typ tio längder. Kände mig som en hund i vatten, eller en katt. Eller bara en varelse som ser ut att inte trivas överhuvud taget. Dock var vi bara fem tjejer från hela våran klass och tre från den andra klassen som innan. Resten var fjollor. PUNKT.

kände mig såhär, jäkligt glad va??!!


Nu är jag slutkörd, ska sova, vakna och få skjuts in till Lund av Davidssons fader, vara på ungdomsting, komma hem, plugga som opemdpfowj till andra världskriget prov, somna vakna, ha nationella prov i Engelska(ska äga ut alla) sedan på kvällen antingen iväg med Carro i Malmö någonstans eller dra till Lund och grilla med kompisar, nublevdetförmycketfaktasomingenpalladeattläsasåskasättapunkt....nu. PUNKT.
Tumblr_m1ei491rtl1qbqq8zo1_500_large
ALDRIG, ALDRIG SKA JAG BLI VEGETARIAN.
//Ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

sÅ HIMLA KUL DU SKRIVER!!
SITTER OCH SKRATTAR NÄR JAG LÄSER!
hÅLLER MED DIG OM DET MED LUKTEN AV GRILLAT SOM MÅNGA HÅNGER ÖVERTRÄFFAR SMAKEN.PUSS<3

Emma och Felicia sa...

Tack vad glad jag blir!kramkram Ems