söndag 29 april 2012

Non, je ne regrette rien.

Underbar underbar och underbara liv! Nej men bara typ lix.
Dith+piaf+edithpiaf02_large

Åh, vilken underbar helg jag lever i! I fredags hade jag så roligt att det inte går att beskriva och lärde känna en massa folk som var underbart goa! Igår såg jag på Spyxet som också var fabulöst! Det var inte bara teater på scen utan också på film! I den kallades Polhemare dumma, Procivitas som snobbiga översittare och Kattedral människor för snobbar! ( helt rätt om ni frågar mig! ;-))  Idag har jag, hör och häpna, vänt upp och ned på ett helt grönsaksland. Med endast en spade och två händer till hjälp. Puuuuh!
kan man kalla idag för en slags valborg dag?  I morgon ska vi till stadsparken och sedan käka ubergod mat hemma och sedan fira valle med vänner.

Som ni vet har ju jag en kärlek till franska meningar (särskillt till att pryda rubrikerna med), har också en stor kärlek till fransk musik. Särskillt Edith Piaf, UNDERBART!

Överdrivet glad? OH YES!
Ha en underbart solig och blåsig söndag!

//Ems

Inga kommentarer: