fredag 6 april 2012

Sitter i en buss igen.

Hej!

Nu sitter jag på bussen mellan Helsingborg och Markaryd.
Det är faktiskt mysigt att åks buss på kvällen i mörkret Vill ni veta varför jag åker på kvällen…?
Jo? Igår när vi skulle av bussen märkte jag att mina nycklar var borta, hittade inte dem någonstans. Vilket betydde att jag inte kunde komma hem sen familjen var i Spanien, och har varit det sen veckan innan sportlovet.
Jo nu kommer en till sak, jag fick välja mellan att åka till spanien i 10 dagar tills vårt hus, eller skidsemester som jag fick betala själv. Och det blev skidsemester. (konstigt val för att vara mig, jag vet)

Iaf, därför fick jag sova hos Emma i natt (vi kom hem kl 5). Där har jag varit till kl 4 då jag fick nycklar, som mormor och morfar hade skickat med busschauffören från Malmö-Genarp..

När jag kom hem packade jag upp och tränade 45 min på nike training club.
Sen åkte jag till Sebastian vid 6.
Och nu är familjen hemma igen.

/Flicha

Inga kommentarer: