lördag 28 april 2012

Hon har katter och gillar hundar, det låter ju uunderbart!

Överskriften är citerar från Kajsa, i bonde söker fru filmen. Men jag tyckte att det passade in rätt bra med tanke på att jag umgåts med de djuren mycket denna helgen!

Just nu sitter jag i bussen hem från Sebastian.
Kom dit i fredags. När jag kom dit hade deras ena katt precis fått 5 kattungar, små som en handflata är dem, gulliga med för den delen. Senare fick deras ena ko en kalv, väldigt söt den med, och gosig.

Igår cyklade vi till te-boden, ett café som ligger i närheten. (Det har förövrigt vunnit årets te ställe)
Ett riktigt, riktigt super mysigt café och affär var det. Riktigt gott och massa te fanns det (kakor med). Så om ni har vägarna förbi (vilket jag antar att ni inte har) så borde ni åka dit!

Idag fyllde hans bror 18, så vi firade honom med deras släkt, var ute och gick och bakade. Sen Sebastisn har fått en förälskelse i att baka/laga mat, så blev denna helgen ganska full av det. Men ja, denna helgen har varit väldigt trevlig!

Imorgon blir det jobb, upp vid 6, yeey!
(får helt enkelt vara glad över att jag får pengar för det iaf), till skillnad från de som går i Malmö (Anton) som måste gå i skolan!

/Flicha


Inga kommentarer: