söndag 15 april 2012

Hej i skogen!



Hey hey! Comment êtes-vous comme un dimanche underba que cela? Personnellement, je me suis senti merveilleux!


På denna underbara franska slängde jag in en mening där jag frågade hur ni mår en sådan underbar söndag som denna? Själv har jag mått förträffligt må jag säga!
Jobbade idag, och kom hem klockan två,  sedan var det iväg med Katrin och kollade på häst. Inget för mig, men kanske för Katrin! Sedan körde jag och Kajsa till Dalby Söderskog och Kajsa drog med sig sin mammas systemkamera. Så bilderna är från idag, och tagna av oss! (mästerbloggare?- OH YESSSS)
IIIIIIIIIIIIIIIIIIH förresten! I morgon får vi reda på om vi har kommit in på våra preliminära val! Spännande är det, och vet inte vad jag ska göra om jag inte kommer in, panik panik! 
//Ems

Inga kommentarer: