tisdag 17 april 2012

Vara beroende av någon efter att ha haft den så kort tid.

Hej!

Nu är det champions league på tv. Bayern-Real Madrid 2-1 änsålänge.
Innan dess var det desperate på tv. Låter nästan som om jag bor framför TVn, men kom hem vid halv tio så… Innan dess hade jag fotbollsträning i Dalby på gräset. Spelar man på gräs, då är det sommar på gång alltså! Det var iaf ljust vid lite över halv nio då det slutade.
Annars så har det varit skola, sjukt chill faktiskt.
Sen var jag ute med Elsa. Kom att tänka på hur mycket jag vant mig av att alltid ha henne här, jag kommer sakna henne på lördag då hon ska hem igen… Hon känns verkligen som ens egen nu.

/Flicha


Elsa hälsade till mig att jag skulle lägga upp en bild på hennes fina tunga.
Sen kom det med en bild på mig med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder på er båda!
Anonyma
Marran