måndag 23 april 2012

Helt plötsligt känner man sig helt "home"

Hej!

Denna dagen blev lite bättre med tiden. Skola som vanligt, det var väl rätt chill. Avslutade med fotboll på idrotten, så det gillades.
När jag kom hem så stack jag ut och sprang i det fina vädret. Och som alltid, så hade jag för mycket kläder.
Jag hade en underställströja och en tjocktröja, det visade sig vara alldeles för kalls. Man tycker att jag borde lära mig ta på mig lagom mycket. Men jag fryser alltid, sen blir det för varmt liksom...
Sen blev det mag-träning på NTC i 15 min.

Efter det repade vi, helt plötsligt kände jag mig väldigt "home" i replokalen. Nejmen vi spelar låten home...!

Nu ikväll har jag pluggat lite till andra världskrigsprovet, typ i 10 min, väldigt mycket för lite känner jag. Rätt kasst, men jag orkar verkligen inte känner jag. Så jag satte mig vid datorn istället, hehe...

/Flicha

Kollade igenom gamla bilder på bloggen...














z






Inga kommentarer: