fredag 20 april 2012

Hemkommen från heldag i Lund!

Hejsan!

Denna dagen har varit mycket mer lyckad än igår.
Skola som vanligt, slutade 13.10!
45 minuter senare tog jag och Li bussen in till Lund där vi gick runt och kollade, shoppade och fikade.
Jag köpte en bikini, en blus och en present till pappa som fyller år om en vecka (då det bl.a ska bli 19c och sol!)

Efter det spenderades kvällen hos Oscar (kusin), min moster och Tony som nyss har flyttat till Lund!
Det var en väldigt trevlig kväll.
Fick dock en lårkaka, sen Oscar höll mig bakifrån, och på något sett så kom jag mellan Anton och Oscar, då Anton tänkte slänga sig ner i soffan med oss, och Oscar tänkte sängen. Nu blev det så att jag hamnade mellan och slog mig på en kant…
Annars var allt trevigt med god mat och sånt! :)

/Flicha

Inga kommentarer: