torsdag 26 april 2012

Nya fotbollsskor!

Hej!

Under denna ljuva dag, så har jag blivit TVÅ fotbollskor rikare. (medans kontot blev fattigare)
Iaf, mamma körde in mig till en sportaffär i Skurup. Där blev det de snygga lila nike skorna jag hade kollat på, på Stadium. Sen blev det ett par skinn adidas skor också, som man kan köpa ett chip till, detta chipet ser hur mycket man sprungit, hur många ruscher man gjort osv. (har inte köpt det än)
Så nu är det dax att börja springa in dem snart.
Sorgligt nog är jag förkyld och hängig idag, så jag fick skippa mina 2 träningar…

Istället åkte jag och mamma till Jägersro (konstigt val, men det var det närmaste)
Där köpte vi present till pappa som fyller år på lördag.
Sen storhandlade vi mat och sånt.
Efter det var klockan lite över åtta. Sen var jag ute med Molly.

Annars så var det sovmorgon tills 9.35, chill! Sen var det 2a världskriget prov.

Imorgon taggar vi freeedag!

/Flicha

Inga kommentarer: