söndag 15 april 2012

Sämsta bloggaren.

Hej!

Sämsta bloggaren här ja… har inte bloggat denna helgen.
Därför kommer en sammanfattning här.

I fredags började jag med att träna, efter det åkte vi till Malmö och först åt, sen kollade vi på Malmö-Kalmar, 2-0!
Efter det hämtade vi Sebastian som stannade hela helgen.
Idag har jag jobbat, efter det så var det dax för seriepremiär i Dam div 4.
Vi mötte ett lag i Hässleholmstrakten, och vi vände ett underläge från 0-1 till 8-1. Rätt grymt faktiskt!
Annars har jag inte gjort så mycket, gått en runda med hundarna och Anna och pluggat lite matte.
Om 2,5 timme får vi reda på om vi har preliminärt kommit in på gymnasieprogrammet eller inte!

/Flicha

Bild 1, ett par fotbollskor jag testade!
Bild 2 MFF, bild 3, mina slitna fotbollskor. Bild 4, en bild på Sebastians tröja i solskenet typ.

Inga kommentarer: