torsdag 19 april 2012

Mår inte bra…

Tjo.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Denna dagen blev inte som planerat.
Vi hade sovmorgon, jag började den med ett 15 min cardio killer pass på NTC, jobbigt värre.
Sen märkte jag också att jag började att bli förkyld (märkte det redan igår), det var ännu jobbigare. Hela huvudet var tungt och gjorde ont, och halsen var inte den bästa.
Bland det värsta med detta är att inget smakar gott lägre typ, och man är inte sugen…
I skolan var det nationella prov i engelska hela förmiddagen, och jag känner att jag inte behöver få reda resultaten.
Efter skolan kände jag mig ännu mycket sämre med ett ännu mer dunkande huvud, och mådde inte alls bra.
Detta ledde till att jag fick stanna i soffan resten av dagen och att jag var tvungen att skippa fotbollsträningen.

Livet är hårt! Men å andra sidan så är det fredag imorgon, alltid något!

/Flicha

Inga kommentarer: