onsdag 11 april 2012

Fulaste facet i hela byn.

Hejhejhejhejhejhej.
Gissa vad? Nu har där uppstått en facebook sida som heter " Genarps finaste" . Jag vet vad ni tänkter. Genarps finaste, WHAT THE ':#!":#:"#¤!%#("("(" BULLERIBULLERIBOOM. Ja, jo. Varenda dag så läggen denna sida upp en person som då blir.. whait for it... Genarps finaste för dagen! Ojoj! Visste ni, att Genarps ungdomar också haft en liten skvallerblogg? Oh ja! Vänta lite.
Genarp har 3868 invånare. Fattar ni vad litet detta är?
På polhem skolan i lund går där cirka. 3000 ungdomar.

Ändå har vi en egen liten skvallerblogg och en facebooksida för alla 5 ungdomar som bor i Genarp. Det roliga är att de inte kommer kunna hålla på så länge heller. Efter en vecka kanske två , kommer ju alla ungdomar tagit slut i hela Genarp?

En annan grej som jag inte klarar av( rage(ar) jättemycket just nu, jag känner det ja :) ) är bilder när de ger sig själva komplimanger. Och ja, jag vet, hemskt oamerikanskt av mig. Nej, men jag orkar inte.
Sjukt provocerande.
" Slänger in en liten bild på mig idag, sjukt söt jag är." 

ja, jättesöt.

//Ems

Inga kommentarer: