tisdag 15 maj 2012

contrasting collar dress

whoop whoop, nationella prov i matematik är ett steg närmare klart! Nu har jag gjort den näst sista delen i matematik NP, och har bara en och den sista delen kvar av alla prov! Wunderbar. Vill bara tilläga att flisan har varit inne och rotat i mitt inlägg, för hur rolig Felicia än tycker att min fejk tyska är, så klarar hon inte av att se den utan att där står vad man egentligen säger. Fine by me! Men om ni ser en liten detalj av riktig tyska? - Felcia! Pero, Felicia es un persona muy fantastica. das wasen unen persunen das nichten dumf!

Idag har jag också dött på ett BP- pass. Och skojar inte, dubblade vikter och dog. Typ.
I morgon spelar  vi i Malmö, på lönngatan 15, arena 305 klockan nitton. Kom eller dö! typ.


jag vet vad ni tänker - typtyptyptyptyptyptyptyptypttyyptyptpypypypy.

//Ems



Inga kommentarer: