måndag 7 maj 2012

Vardagslyx

Hej!

Ibland är det bra att vänja sig vid saker som inte är så bra, och få det som en vana, så att när man sen går tillbaka till det förr vanliga, upplever man det som lyx…
Men detta menar jag att ha träning i Genarp! Det är så himla underbart. Man behöver inte vara borta i 3 timmar, utan ca 1h 45 minuter. Man kommer hem direkt när man är klar. Dessutom så är planen underbar och det är där jag alltid har tränat fram tills några år sedan. Så komma tillbaka och träna här, det är vardagslyx.

Innan fotbollen repade vi. Innan dess efter skolan cyklade jag till lådan och fick massage, vilket också är vardagslyx, det var också skönt, och nu känns ens ben som nya.

Det bästa av allt är att jag inte har gjort, eller behövt göra heller för den delen- tror jag…

/Flicha

Med denna fina bilden vill jag inte visa hur snygg jag är. Snarare tvärt om, dvs (och nej, jag syftar inte på min enormt höga panna) utan på min extremt höga röda panna. Jag är bara för söt ibland…

Inga kommentarer: