onsdag 9 maj 2012

Sänt!


puh! Nu har jag precis klickat på "skicka" och skickat iväg min bearbetade bokrecension till Pia! Åh, kommer ihåg tiden när man bara skrev vad boken hette och typ en mening om hurvida man tyckte den var bra eller dåligt! - Man slutade också vid ett och var typ sex. Goda tider?

Mamma och Ida står i köket och hackar och steker saker. Tror det ska bli typ en lax och bacon sallad eller något?  På bilden ser ni de saker som mamma kom hem med precis. En natt och dag kräm,  en hudmask, en foundation (kommer inte användas av mig) och mascara!

Just nu har jag ångest över arbeten som jag måste hinna ikapp. Eftersom att jag alltid brukar ha det väldigt trögt när jag ska börja med ett arbete. Detta är sjukt frustrerande och sinkar mig väldigt mycket. Nu har jag i alla fall bestämt mig för vad jag ska jobba om i so- fördjupningen. Homosexualitet och dess historia. Ett intressant ämne som jag vet lite om. Jag vet dock att detta är något som är djupt diskuterat och kritiserat runt om i hela världen, och hade velat lära mig mer om det.

Idag har jag förövrigt ont i verkligen hela kroppen. Och jag skojar inte när jag säger det. Axlar, mage, lår, vader, triceps, biceps, rumpan, bröst m.m. Beach 2012? Här kommer jag!


///Ems

Inga kommentarer: