måndag 14 maj 2012

Stenhårt.


 Svettig heeest
Vart jag mig än vänder så är det grönt, grönt, grönt. Träden omringar allt. Och dominerar. Taskigt läge för alla green- haters! Idag gick jag upp klockan sex och jobbade i sex timmar. Emma körde till häckeberga en halvtimme efter att hon vaknat. Det tar fem minuter att köra till Häckeberga. När slutade Emma jobba?

blööööööööööö. Ja, sista NP i övermorgon! Taaaaaaaaaagga sönder! Ja, faktiskt, för fy fan vad härligt det kommer bli! Att ha klarat ALLA. Bajsskönt med NP matte.
Nu kom jag precis hem från utomhus och Li. Vi mötte snubbar som sa att jag inte kunde köra moped för då skulle någon jaga mig. Ni som känner mig vet att jag skulle fått men för livet om någon jagade mig men en bil så därför så ledde jag  -livrädd - min moped enda vägen hem. Skojjjigt.  I morgon är vi .... LEDIGA!! weeeeeeeeeeeeeho. Kompensastion för teater och bild!

Då ska jag : chilla stenhårt.
//Ems

Inga kommentarer: