torsdag 24 maj 2012

Fotboll i mitt hjärta!

Hej!

Klockan är lite i elva, jag sitter och kollar lite på eurovisoin song contest.
Har precis packat klart inför forsränningen som vi ska till som ligger vid Åre, dit vi åker imorgon.
Idag har det varit väldigt fint väder, och jag har härligt röda axlar med ett linnemärke sen jag satt ute under hemkunskapen. Var även i Lund hos en hudläkare och kollade solexemen, köldallergin och allt annat skit.
Efter skolan var vi hos Kajsa och lekte med vattenballonger.
Sen hade vi match i Hjärup mot Uppåkra, och jag spelade ute (inte målvakt, dvs utespelare). Det var så himla himla skitkul, fy fan vad kul de var alltså! Jag spelade på anfallet, och en rätt fri position där uppe. Underbart var det, fy vad jag älskade det, fy vad jag sprang och fan vad jag älskar fotboll!

Nu taggar vi fredag imorgon!
/Flicha

Inga kommentarer: