torsdag 10 maj 2012

Fußball.

Nu sitter jag i bilen påväg till träningen i Staffanstorp.
Det regnar och är kvavt ute, jodå, jag är sjukt pepp för träning!
Sovmorgon som sagt i morse. Började dagen med 15 min carido killer på NTC. Sen städade jag.
Sen var det som vanligt skola, då jag och Alberte gjorde vår festmeny. Det blev risotto med marinerad kyckling, vilket blev väldigt gott enligt mig. Jag har aldrig ätit risotto innan, men det var riktigt gott.
Efter skolan repade vi, sen stack jag hem och städade.
Måste bara observera att jag har fotboll 6 av 7 dagar denna veckan. Inte alls sådär, tröttsamt, nejdå. Nejmen det är väl bra ^^

Imorgon blir det skola, jobb och vara ledare på disco för barn på fritidsgården. (min fotbollsfria dag denna veckan)

/Flicha

En bild på vår festmiddag som vi gjorde till en annan grupp. Sen kommer en bild på mig och mormor för länge sen…

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket fint foto.Det ät taget på morfars 70-årsdag.
Kronprinsbo