måndag 14 maj 2012

Tagga NP i matte…

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Man behöver sova, något som jag inte prioriterar så högt, men verkligen borde!
Sov tills 10.30 idag, sjukt länge enligt mig, jag brukar inte kunna sova längre än till 9. Saken var den också att jag kände ingen panik av att behöva göra något, för det behövde jag inte!

Klockan tolv drog jag och Emma in till Lund, gick i stan och kollade på kläder. Vi kom hem halv 6, sen kl 6 var det repning. Sen direkt därifrån till fotbollsträningen (som var i Genarp, underbart må jag säga)
Imorgon är det den svåra delen av NP i matte, lägtar inte! Sen på kvällen är det match, villken egentligen skulle ha spelats förrgår eller idag.

På onsdag får ni sjukt gärna se oss, sheethas, spela på arena 305 i Malmö!
/Flicha

Jag råkade faila med nagelacket, bara halva naglen blev blå.
(eller så är det för att min nagel har blivit mödrdad av mina fotbollskor)

Inga kommentarer: