söndag 13 maj 2012

Söndag.

Hallå.

Denna söndagen, den blev inte riktigt som planerat...
I morse röjde vi undan från igår, sen gick vi ut på tipsrunda i skogen. Jag vann en tia lott, och fick stora förhoppningar om att vinna. När jag kom hem visade sig att lotten hade trillat ur min ficka...
Jag fick då också reda på att matchen mot Lunds sk som skulle spelas idag blev flyttad till imorgon. Så då kunde jag chilla, och det var rätt gött faktiskt.
Stack senare ut och sprang 11,3 km med pappa. Det var faktiskt väldigt skönt, och jag menar det. Inte jobbigt och tråkigt som det brukar vara. Utan skönt, och man riktigt njöt.
Nu ikväll har vi hängt hos Li.
Imorgon har vi kompensationsledigt hela dagen från skolan, sjukt skönt!

Lägger upp lite bilder sen igår sen Eriks 10års släktkalas.






Min kusin och moster

Eriks tårta vi hade beställt. Det är Eriks dröm datormus som är på bilden.

Såhär imponerad blev han...

Sen var det dax att skära upp den.



/Flicha

Inga kommentarer: